FUSHATA E AMERICAN EAGLE ME SYDNEY SWEENEY NË QENDËR TË KRITIKAVE: AKUZOHET PËR PROMOVIM TË BARDHËSISË
Written by radio wave on July 28, 2025
Fushata më e re e vjeshtës nga marka e njohur American Eagle, me protagoniste aktoren Sydney Sweeney, ka ndezur polemika të ashpra në rrjetet sociale. Shumë përdorues e kanë akuzuar markën për promovim të bardhësisë dhe mungesë diversiteti në përfaqësim.
Fushata, e shoqëruar me sloganin “Sydney Sweeney ka xhinse të shkëlqyera”, është kritikuar për një lojë fjalësh të dykuptimtë, e cila sipas komentuesve dhe analistëve mediatikë nënkupton lavdërimin e “gjeneve të bardha” të aktores me sy blu dhe flokë biondë.
Kritikat më të shumta janë bërë në Instagramin e American Eagle, ku shumë përdorues kanë reaguar duke aluduar për paralelizma të rrezikshëm historikë dhe një mungesë të qartë të përfshirjes racore në ekipin krijues të fushatës.
TIKTOK-ERE: “FISHKËLLIMA MË E ZHURMSHME E RACIZMIT”
Një përdoruese e TikTok-ut, Angie nga @vital_media_marketing, deklaroi se fushata “lavdëron trashëgiminë dhe pamjen fizike të bardhë të Sweeney-t” dhe e cilësoi si “një nga fishkëllimat më të zhurmshme të racizmit të kohëve të fundit”.
Përballë këtij reagimi të fortë, shumë komentues kanë bërë thirrje për përgjegjësi, duke i kërkuar markës të tregojë më shumë ndjeshmëri ndaj përfaqësimit dhe përfshirjes, sidomos në fushatat që synojnë audiencë të gjerë dhe të re.
MARKA DHE AKTORJA NUK KANË KOMENTUAR
Deri në momentin e publikimit, American Eagle dhe përfaqësuesit e Sydney Sweeney nuk kanë dhënë ndonjë koment zyrtar për kritikat dhe debatet që kanë shpërthyer në rrjet.
Megjithatë, në një deklaratë për shtyp më 23 korrik, vetë Sweeney kishte shprehur entuziazëm për bashkëpunimin, duke thënë:
“American Eagle të bën të ndihesh rehat dhe i sigurt në lëkurën tënde. Ka qenë pjesë e jetës sime ndër vite.”
Fushata mbetet aktive në platformat zyrtare të markës, por diskutimi rreth saj ka hapur edhe një debat më të gjerë mbi përfaqësimin kulturor në industrinë e modës.